hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
進階會員
我要真普選 當前離線
Banned
TOP
下唔加router 會點 我要真普選 發表於 2015-7-21 11:04
Databases 當前離線
就算直插你部機..如果用 蟹仔 10/100 咭..都係廢 Databases 發表於 2015-7-21 11:06
kyecall 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
就算直插你部機..如果用 蟹仔 10/100 咭..都係廢, 我用最CHEAP的 Intel 1000 MT... ... Databases 發表於 2015-7-21 11:06
直插一定最準確 我要真普選 發表於 2015-7-21 11:11