聯強真的是無敵垃圾 , 點解咁講 :
1) 話說2015年頭 買了一塊 GIGABYTE的 X99 Gaming 1 WIFI , 到5月5日起唔到機 , 經測試知道是底板壞了 , 於是拿去葵涌 代理 GIGA 的 聯強維修中心 , 他竟然說整個所謂維修中心沒一條 DDR4 給測試 @@"" , OK 算罷 , 就放下給他們檢測 , 隔了3-5日才有人給我電話說要寄回台灣維修 .預咗架啦 !
2)到上星期7月4日醒起 , 底板給維修2個月了都沒消息 , 於是致電聯強查詢 , 哈哈 , 他們說6月4日已經維修好啦 , 唉~~(通知咗邊個呢 ~~)
3)今天7月6日到聯強 所謂的 維修中心 , 拿板時我問唔係要試俾我睇咩 , 個職員就叫所謂的師父出來 , 跟住同我講 : " 佢地依邊無 equipment " ........ 哈哈 哈哈 哈哈......
綜合以上 ;
咁大間所謂的維修中心 : 一條 DDR4 RAM 都無 ; 2011腳CPU 都無 ; 檢測工具 無 ; 櫃枱 接待員 服務態度/水準 更加 ..無 ! ! !
要買組件組裝 , 看到是 超級無敵垃圾的 " 聯強國際 " 代理 , 請三思而後行啊 ! |