睇完某人篇 810 過熱問題,好彩 G4 用 808
本帖最後由 gogdoraemon 於 2015-6-27 04:19 編輯
808 都係有過熱問題,但未試過 Hang 機 / Force Close / Reboot
我本身部韓水 G4 同港版 G4 Dual 每日帶出街用
我部 G4 仲無用皮革背殼,而係用膠殼兼貼左 Doraemon 貼紙上去
仲要用透明軟殼
我既打機 Line Ranger,又用藍牙耳機聽歌,LG G Watch 睇訊息
得閒又影下相,雖然比舊有 G3 Dual 食電
以前一日叉兩次,而家一日3粒電岩岩好
上個星期仲帶佢去踩單車,開住 Runkeeper,
其間又影下相,覆下 Whatsapp / Facebook Message
又影下相打下卡,未有問題出過
雖然我部 G4 放在單車 Seat 位下面個袋仔度都感覺部機幾熨手
但係長 Run 10小時都無問題,而且10小時後仍有 50% 電
我覺得收貨囉
真係好彩 G4 用 808 而唔係用 810
|
|
|
附件:
您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊