本帖最後由 kevin169 於 2014-12-24 12:18 編輯
----------------------------------------問題集----------------------------------------
Q:大陸d 電視收唔收到香港高清台?
A:香港地面數碼廣播就係用國產制式,咁你話呢
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D3&page=3
----------------------------------------維修保用篇------------------------------------
帶國內電視到香港,因是水貨,是沒有保用的.
如要行整,又收檢查費,又收零件費.不太化算.
咁壞左,又點算呢?
1.未過保,可考慮拿上大陸整.但拿上大陸會當入境,要打稅.
網上有人話保留張購貨發票,當維修機,就可以免稅.
大陸購貨發票不等於收據
2.過左保或不能拿去整
基本上,大牌子熱門型號,上淘寶訂零件出來換左佢就OK.
淘寶D零件,好多時由壞機拆出來轉手賣.所以買番一樣型號就OK.
當然都有可能,買唔到零件也不出奇.
電視機,基本上由幾舊零件組成.
PANEL,主機,火牛,影像板(名真係唔係太熟,希望有師吧指教一下)
壞PANEL,換過部,實際好多,電視機依家咁平.
主機,火牛,影像板 呢3樣通常幾十至幾百有交易,好少過千,過千都唔好整啦. |