本帖最後由 jwschow 於 2014-11-22 21:24 編輯
多謝各位.
結果我冇booking, 星期六walk-in去又一城. 佢地俾我排隊(加埋唔知等咩), 我用超過半小時等, 睇完部機之後, 因為我部機跌過(有保護但係都有問題), 又用了接近兩年無保養, 佢地話:
1. 因為換開關制外判俾人做, 就算send出去, 外判商都唔肯做, 都會打回頭, 冇謂浪費時間. 勸我唔好搞.
2. 因為換電池係自己做, 可以3小時內免費換俾我.
3. 如果我堅持要換開關制, 佢地只可以換部新機iphone5俾我, 但係就要2千幾蚊.
所以, 我決定只換電池, 我問過, 如果我肯及信得過佢地, 唔需要洗灑啲資料. 我當然OK. 三小時後, 收機咩事都冇. 我尚未知新電係唔係真係解決了舊電的問題.
我覺得佢地控制人流/排隊有問題, 其實可以清楚指示, 邊條隊做咩, 即係, 1) 有booking, 2) 冇booking(walk-in), 3) 取機.... 搞到你就企呢處等, 我就企果處, 又唔知等咩, 又唔走開得喎. 當然, 最麻煩係"天才吧"太少人, 然而, 我又唔見得, "天才吧"需要咩特別技能, 咩都只係落order, 收機, 出機. 同一般sales冇分別. |