本帖最後由 POKeDOLL 於 2014-11-20 01:29 編輯
唔講咁多,P2415Q開箱(World 1streview?)
自從上兩個星期某日係tftcentral見到Dell準備出 24同27吋既4k mon 等呀等等到上星期終於見到Dell HK個網有post出黎
睇完spec同call dellsales後決定扑槌,再等多五日就有左呢個post了
正式開箱,唔同今年U2415,只係用普通紙皮盒而唔係彩盒

睇睇佢藝術級全紙皮buffering,終於唔駛聽到發泡膠摩擦聲


配件,分別:USB3 cable, DP to miniDP cable,driver CD and manual, factory calibration report 
遮線板

再黎今年 xx15系列腳架,銀色啞光膠

主角 P2415Q 本體

各種I/O,HDMI(MHL),DP out, mini DP, DP in, USB3 port(up/downstream) 
拜拜喇2209WA 

被擺上檯,著機 is so 唔識串

咦MST喎係咪要開開?

澳雪屈打忽!黑畫面話我無input signal…… 點都set唔Q到,唯有用部ps4起mon再reset(呢下真係弱智,一定要有signal先set得野架咩?雖然2209WA係咁,但咁多年都無進步)
用ps4試過係有1080P 60Hz無問題(留意返HDMI version係1.4,4K只得30Hz) 
好喇reset完入window,3840x2160, 60Hz 
真係聞mon都睇唔到pixel 
睇下d新細明體,第一次見到唔會有鋸齒

1080圖片在4K解像度下對比

再開d3玩先,嘩個launcher……梁國雄議員

入到game,即set 4K,d graphic仍然有鋸齒… 

最慘就係新買果張gtx 970已經lag,可能係我仲用緊n前AMD P2x4925+4GB ram既關系
好喇開條youtube 4k,睇下個flash有無setting hardware accleration先… 又要麻煩梁國雄議員

All White and All Black with wrong white balance 

咩較色呀response time呀viewing angle 呀 sorry係無既… 〝不漏光不是Dell〞dell特色瘋狂漏光仍然係到
全球首發告一段落,唔阻大家訓喇,多謝各位
I will recap in English if necessary. Thankyou. p.s. hkd#$**,我無講價反正差兩三舊水
|