sochai 當前離線
進階會員
common_people 當前離線
中級會員
TOP
wongja 當前離線
實在太大部,6仔反而拎上手好好用 而且個mon睇落其實差吾多 plus粒電夠我用2日,咁6應該都夠我用一日掛 ... sochai 發表於 2014-10-9 21:59
@112 當前離線
師兄我pm左你 common_people 發表於 2014-10-9 22:17
部plus用咗半日,轉番用6 @112 發表於 2014-10-9 22:46
hkbpc 當前離線
我之前係 但今日又上番plus wongja 發表於 2014-10-9 22:45
Tsz 當前離線