大陸用移動3/4G 點搞?

我用緊個CMHK PLAN D 3/4G可以大陸都用得
我在下部機就收唔到大陸移動, 見HTC 部E8 世界通行, 原本想出部黎用
諗諗下大陸想想比埋電腦/其他DEVICE一齊用, 靠電話TETHERING好似唔掂
所以想買部POCKET WIFI
我手上有部華為E5331 我GOOGLE左好耐都唔佢收唔收到大陸移動3G (HSPA+/HSPA/UMTS(3G) EDGE/GPRS/GSM(2G)) 即係點???

市面上有冇3G 通行, 甚至4G通行既POCKET WIFI賣, 即係大陸移動3/4G+聯通3/4G
有既買番隻都好似抵過特登出部機

回覆 1# 唔識電腦人
只有逃寶E5375升級版適合你
移動,聯通,4G,3G,2G通行

最主要係因為移動TD-LTE 4G中國獨有
所以pocket wifi一定系大陸野

TOP

回覆  唔識電腦人
只有逃寶E5375升級版適合你
移動,聯通,4G,3G,2G通行

最主要係因為移動TD-LTE 4G中國獨 ...
sasini1 發表於 2014-9-14 19:11


如果唔計4G
想收曬移動聯通既3G呢??

TOP

try this one, and I already tested with PKKW 4G, working perfectly
http://taiwan.tmall.com/item/407 ... 59184718&is_b=1

TOP

回覆 4# maxam9


    可以運黎HK?

TOP

回覆 3# 唔識電腦人

如果祗是收聯通3G,基本所有香港適用的3G pocket router都用得.

TOP

noted with thanks

TOP

回復 7 #唔識電腦人

全網通,插任何電信商卡都可以,可以運香港

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都是用CMHK中港共用4G plan , 以前用Zte mf91s 後味轉用左 CM512 因為佢長開都唔是好熱只是微微温温地比隻mf91s涼爽好多 , 接收又差唔多又用細咭micro sim 放便啲

TOP

try this one, and I already tested with PKKW 4G, working perfectly
maxam9 發表於 2014-9-14 22:18



    師兄,請問插大 SIM 卡或 Micro SIM card ?

TOP