kit417 當前離線
中級會員
son926son 當前離線
進階會員
TOP
madcc 當前離線
紅包麻煩放A-SHOP, 我會自取的了 ...
特級會員
回覆 kit417 怕花?面貼幫到你 son926son 發表於 16/8/2014 14:37
ak8 當前離線
kennethlam 當前離線
你d中文.. 嚇死人 你係sony 專門店買既話,買配件有折喎 當然mon 貼都會有 kennethlam 發表於 2014-8-16 21:29
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
grlucky7 當前離線
我部Pro 11一買返來就俾個原裝套磨花咗個殼, 好彩得知可以俾錢換 見過Sony Store有Duo 13 mon貼, 唔 ... grlucky7 發表於 2014-8-17 10:24