[開箱] 剛到手既vaio svf13n27pgb

大家好丫!今日就拎左部fit13A返黎,見之前個post有位師兄想欣賞下咁我就做簡單既開箱post啦
配件係另購

配件

主角

開機啦

有背燈既keyboard

變型中

變型完成


小弟呢部係Intel i7, 8GB Ram, 256GB SSD版本
最後做個總結啦
開頭用win8有D唔慣個touch mon 幫左好多好快就上手,用起上黎都好流暢,喇叭方面我覺得算係靓可以較到好大聲。
keyboard用起上黎都好就手。
有幾個地方我覺得要留意。notebook mod既時候如果單手拎起黎用重量就集中哂係mon果邊咁手擺放既位置就正正係鏡頭果邊,同埋機背係申延到機底,所以notebook mod時單手拿起用都幾頂手。最後就係佢呢隻材料雖然係靓但係花左都幾外眼,作為一個偏向完美主意者,睇過之前有個post有個師兄拎過返sony到換殼,當到八九個月touch wood有咩冬瓜豆腐我都會比錢換左個殼佢

最後一問除左淘X之外hk仲有邊到有mon貼賣丫??

多謝大家細心欣賞
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回覆 1# kit417
怕花?面貼幫到你
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  kit417
怕花?面貼幫到你
son926son 發表於 16/8/2014 14:37


買左拉絲皮革+星星閃點 (黑色)

乜可以叫SONY換殼咩?

TOP

我都訂左,想知呢部有冇必要貼mon貼

TOP

你d中文.. 嚇死人

你係sony 專門店買既話,買配件有折喎
當然mon 貼都會有

TOP

你d中文.. 嚇死人

你係sony 專門店買既話,買配件有折喎
當然mon 貼都會有
kennethlam 發表於 2014-8-16 21:29


失敬失敬

TOP

唉我訂唔到
你仲開咁既post

TOP

我部Pro 11一買返來就俾個原裝套磨花咗個殼, 好彩得知可以俾錢換

見過Sony Store有Duo 13 mon貼, 唔知Fit 13A有無, Pro 11 mon貼我係去黃金買的, 可以試下去黃金搵下有無Fit 13A的. 不過Sony貼咗張好核突的貼紙在mon上, 要小心移除. 真係唔明點解唔用Touch Pad上果種透明貼. 拎出街用見到個mon上, 大大隻字寫住Touch Screen, 真係老土到爆

TOP

我部Pro 11一買返來就俾個原裝套磨花咗個殼, 好彩得知可以俾錢換

見過Sony Store有Duo 13 mon貼, 唔 ...
grlucky7 發表於 2014-8-17 10:24


係囉佢都送左個拉鏈袋我都唔想用,叫左朋友淘左個原裝冇拉鏈

TOP

回覆 9# grlucky7

上次換個殼幾錢?

TOP