[開箱] 華為榮耀 3C ~~ 簡評:平價自拍王 ~~ 加2個GMAIL A/C

本帖最後由 motang 於 2014-5-12 11:16 編輯

** 要加多個gmail account 可以睇 http://www.hkepc.com/forum/redir ... 08&pid=31790130  **


同期出道, 可以同紅米一爭長短既低價手機. HONOR 3C 禽日終於到手.

作為用家, 年初3部$2000樓下機種:紅米 / 榮耀 3C / MOTO G. 都係TARGET.  
思前想後, 最終都係揀左 榮耀 3C, 主要都係由於佢既 高性價比.
大家可以自己睇睇網頁比較. 呢度唔多講.

貨源有3度,
1. 官網 / 京X - RMB 998 + 要搶 + 要大陸地址 + 運落黎 RMB 30  X  1.3 = $1337
2. 淘X - RMB 1078 + 運費 RMB 30 = $1440
3. 肥花 / Y拍 / HKEPC = $1450 - 1780

最後經淘X買. 佢用EMS (因為賣家話順豐唔送) 用PPS找數平D, 總數$1,434.1入手.

由於佢唔係用順豐, 等既時候都係戰戰兢兢, 因為EMS 出名慢.
結果 24/2 晚落單 27/2 下午收到, 算係咁.

收到貨. 要CHECK 係真假, 睇倒有張京X貼紙, 即係京X貨, 之後搵倒京X單, 淘X單, 有WRAP有官方防開貼紙. 咁都安心D.
之後CHECK左IMEI, 用安兔兔驗機, 先至CONFIRM唔係假貨, 冇發錯貨. 都已經流左一身冷汗.

(所以, 大家如果唔係好似我咁 「度」, 都係同返香港CHING 買水貨好D )


係2014-02合格. 即係新貨. 新年後第一水.

盒2邊都有封條.

搣左膠紙有個void字, 一睇就知有冇開過. 返手再貼都唔得!!


優點:順, 輕, 鏡頭唔錯. 做工幾好. 後殼易拆,

問題:
1. 冇繁體 (可解決, 用簡轉繁字型, 但詞句仍然大陸)
2. 只可用一個google a/c 冇得swep
3. google 聯絡人冇得sync (已解決, 可d/l google app)
4. 雙咭程式寫得唔好 (lenovo 好好多)
5. home 等按鈕沒有燈 or 不明顯, (可以好 or 唔好. 因為唔會左住睇mon. 但係要適應.)
6. 冇香港保養!!


前cam 500萬, 後cam 800萬. 用返華為original既相機, 效果如下 (地鐵行住影, 手震難免):


上圖後cam 2448x3264 2.95mb, f/2, 1/25s iso-125 普普通通.


上圖前cam 1920x2560  1.28mb, f/2.4, 1/33s iso-80 係清到有d驚嚇.

前cam 除左夠清之外, 自拍功能亦都幾貼心.  
可以聲控影相, 不過一係就要普通話講 [ 派蕉 ], 一係就英文講 [ cheese ], 大家自己練下先.
自派蕉時 會有個細框叫你望鏡頭, 重有3秒走位.



上圖係改左繁體既screen. 呢個字體唔錯.
screen 大 (5") 可以放多幾個 icon.


不過有d字簡體有, 繁體冇左個字, 就會得返舊磚...
如上圖係whatsapp打繁體對方就收到繁體, 冇話打繁體去到對面變大陸仔既問題..


呢個係要在華為個market 裝既 google 聯絡人sync


今早07:00去到而家00:00 total 17hrs 一般用, 長開3g, 冇打機, 冇睇片, 只係一味做setting,
而家重可支持6 hrs.
不過經驗話我聽, 一個月後舊電會打七折,
睇下到時點. 我個standard係捱到一日就ok.

2014-02-28 補埋新入手既兔兔


搵左好多款, 呢款叫做好少少. (功能上)

3c 好用功能.
就係休眠點2下會開返, 已經方便過紅米.

重有係休眠後用手勢直接開app




順便講, 好彩係2g ram. 而家部紅米下下都85%, 3c 先至 54%.


有新ROM
http://bbs.gfan.com/android-7247512-1-1.html
留俾你地高手試

資源分享
改繁體
http://www.mobile01.com/topicdet ... p;t=3783988&p=1
http://apk.tw/thread-370533-1-1.html
http://bbs.gfan.com/android-7175517-1-1.html

裝google play
http://www.mobile01.com/topicdet ... f&last=48819495


honor 3c 討論區
台灣
http://www.mobile01.com/topiclist.php?f=629
大陸
http://bbs.gfan.com/forum-1393-1.html

原生簡轉繁
http://gphonefans.net/thread-42352-1-1.html

官網
http://cn.club.vmall.com/
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實除左麻煩之外仲無行保,我都好想快D有3C香港行貨

TOP

宜家小米2S都1299, 爭果3舊水梗係要S600啦, 除非你一定要雙卡同大MON

TOP

回復 1# motang


    Hi ANTIE

TOP

回復 5# idiotricky

係, 冇計, 一定要雙咭.

TOP

有D懷疑係咪最幸福呢?
因為大陸人最喜歡一句: 一分錢一分貨

TOP

要check 係咪正貨都咁麻煩,大陸人係咪幸福啲呢?

TOP

要check 係咪正貨都咁麻煩,大陸人係咪幸福啲呢?
justtest.net 發表於 2014-2-28 10:40



基本上一睇就知係真假, 玩多幾玩一定會知, 唔洗特別check

TOP