[實用軟件] 【轉貼】Outlook Express 6 (OE6) for Win7 and Win8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

回復 1# toylet

用 livemail 會唔會好過用 oe6 ?

TOP

回復 1# toylet


咪用OE啦, 以前做support 煩到我地都死, OE mail file有2GB限製,
大過2gb email儲存又開唔番
用live mail算啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP