chris_ 當前離線
進階會員
lky2004 當前離線
中級會員
TOP
itpeanut 當前離線
hksuper911 當前離線
1,2要比電, 3唔洗, 如果要拎出街, 3就方便D 唔洗的話1,2基本上冇咩分別, 睇你個人主觀感受 有錯請指教 ... lky2004 發表於 2013-11-28 23:44
imax 當前離線
1. 果隻有硬野加密 .... 如果自行打開外殼 ... 入面乜都冇曬 .... 2. 果隻跟左backup software ... 一插腦 ... hksuper911 發表於 2013-11-29 14:57
加密軟件....自動備份, 唔想用都可移除喔, 無須為呢樣而放棄選擇 ~~ ... imax 發表於 2013-11-29 21:24
回復 chris_ 2同3分別係 Seagate Backup Plus 會跟seagate backup software,不過我覺得唔好用 另外Backu ... itpeanut 發表於 2013-11-29 02:13