[心得分享] rev.2 icy vision安裝上R9 290X心得

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-28 09:50 編輯

本來冇打算專登開帖講解,但顯示卡板有網友買左ICY後因為裝錯左D螺絲,我PM解答左一個下午後解決,A君同我講已經有幾個買左290X的人去A SHOP買左REV.2 ICY,所以都係決定開個安裝教學POST,清楚D等有需要的網友參考,真係唔明再PM我。
原LINK在此,可以先去看看個FULL STORY先
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=7
問左D網支要更換散熱器的原因:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=3
https://www.youtube.com/watch?v=QQhqOKKAq7o
因此,如果覺得有需要,便參考一下吧。


教學如下:
卡正面及背面:


用細頭十字批
拆晒卡背的螺絲時,記得仲要拆埋兩粒在PCI SLOT片頂部的螺絲,佢係用來鑲住個散熱器同PCI SLOT片的。


拆了卡後會見到原裝散熱器的,導熱墊,要保留,貼返在原裝散熱器的位置,包好原裝散熱器及螺絲。


係左上角果個的三粒VRM,其中一粒要搭橋避開粒電阻,因此在另一邊的雙面貼墊厚返平衡返個高度就得。



貼RAMSINK之前,要記得用酒精抺乾淨,最好用擦膠擦走表面的油份,因為RAM CHIP好紋,單係酒精抺有D位係抺唔清,有油份在面會影響RAMSINK導熱貼貼唔實。
貼RAMSINK時,按住RAMSINK約5-10秒便行。
如有留意,圖中下方的那粒薄身RAMSINK,是放在VRM HEATSINK包內的,果粒RAMSINK本身已比原來的高度CUT左一半,係設計比之前NV卡同一位置的RAMCHIP
但AMD卡的GPU比NV卡的GPU高度低,因此可以事前用沙紙省低1MM左右的FIN,唔想麻煩可以把RAMSINK打橫安裝,貼下少少,避開扣具片。


詳細的RAMSINK及VRM SINK的排列方陣建議,當然你可以自己定。


搽少少導熱膏在GPU面
扣具及螺絲係用ATI STAND-OFF,說明書有講
呢粒係冇保護殼的GPU,因此要用返說明書中ATI卡專用,兩邊有螺絲牙的STANDOFF,唔如用左另一款比NV金屬報GPU,得一邊有螺絲牙的STAND OFF
另外,扣具鐵片有分上下方向,有藏頭螺絲位的是跟銅底同方向,請ZOOM大圖看或看說書書,如果掉轉左就會頂起左1至2MM,因為最多人攪錯的係呢兩樣。



安裝好後把卡掉轉,上4粒壓紋絲帽,上實就得,千奇唔好死擰,有外國網友諗住再擰實D會再底溫D,點知擰爆螺絲又要搵我地買過,大家麻煩。


最後係插返電,當然,可以用附在盒內的轉接線,接去你看火牛/底板/調速器,因為ICY風扇冇PWM的。

如有唔明,可PM我,或買的時候上A SHOP問A君都得。

根據網友的回覆,攪完後full load降返去6x度,當然散熱效果仲要睇返你個機箱透氣程度,及氣流設計。

我想問TONY SIR, 其實HS 貼係顯示卡背面得唔得??
今日唔小心掂左粒HS 係供電位後面, 即刻有火花加黑畫面,
好在開得番機, 宜家正常運作

TOP

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-27 19:49 編輯
我想問TONY SIR, 其實HS 貼係顯示卡背面得唔得??
今日唔小心掂左粒HS 係供電位後面, 即刻有火花加黑畫面,
...
chankapo119 發表於 2013-10-27 19:10


應該貼正面先最有效,但你驚自己貼得唔好可以試下,因為icy風扇都係直吹住d vrm,而原裝散熱器的風扇係側吹冇直吹咁有效,根據果張溫度分佈圖,vrm果位在gpu有90時才74度,所以果個位唔會太熱。
但始終建議你貼前面之前要用酒精紙巾抺乾淨,就會貼得實。
如果你驚貼得唔好移位掂到其他位,你可以用果d導熱貼圍住粒hesinksink貼一圈,或貼住一d你驚會掂到野的位,咁就唔怕。
唔夠的話可以去a shop買,唔記得幾錢,但算好平,一張有12cmx12cm,實夠用。

TOP



多口問下, 我之前貼左依度出火花, 其實依幾粒野係咩來

TOP

本帖最後由 tonychoi 於 2013-10-27 19:58 編輯
多口問下, 我之前貼左依度出火花, 其實依幾粒野係咩來
chankapo119 發表於 2013-10-27 19:44


果粒唔洗貼架,唔係發熱的,原裝散熱器果度都冇貼
唔好攪去,唔好多手貼d唔洗貼的零件


你貼晒呢d已經夠,包裝有多的heatsink係比nv卡用的。

溫度圖你貼果個位係綠色的.....

TOP



圖中, 黑色個粒其實係咩來的??

TOP

當最底嗰粒vram貼好粒矮hs之後
我度過backplate會架起咗
有冇辦法可以解決呢?
一係就唔可以用嗰粒hs
Thanks

TOP


就係圖中間嗰粒

TOP

根據我GE 經驗 用唔到的 你只可以貼一半

TOP



我有個比較蠢既辦法
就係將兩塊原本既導熱貼疊住用
咁就會貼住backplate 當hs用喇。。。
希望冇事啦

TOP