用左fsp aurum xilenser 500w fanless PSU 兩個月, 一直都好滿意佢既表現
無奈我個MON行2560*1440, 張GTX660 2gb開始力不從心
咁諗住平平地轉R9 280X, 不過12V2 246W 行R9 280X好像有點吃力
咁諗住換另一隻40% 負載以下都係fanless既corsair RM750
咁就可以打機以外都可以FANLESS了..
不過有少少分享, 以前用FSP XILENSER就算GTX 660 打埋BF3, FANLESS下摸隻PSU都係微溫而已
更不說idle下係暖都唔暖, 同室溫一樣
不過依家換左RM750, fanless底下idle 都已經暖暖地
打機個陣希望佢會轉得郁個風扇啦, 如果唔係真係驚會熱死佢..
兩隻都係80plus gold既PSU
但大家都係idle底下fanless既發熱量可以咁大分別 (hw幾乎一樣, 只係GTX660轉左做R9 280X, 不過idle應該沒差吧)
我真係估佢唔到 |