iPod Classic 打左柴, 點好?

我部 iPod Classic 先兩日仲問點解仲唔出新版,
今日就打左柴, 點 hard reset 都唔得,
唔知係咪死 harddisk
又過左保養,
係咪要堆田的?
邊度有得整呢請問?

返apple補$948換返新機吧又跟多3個月保

TOP

回復 2# dee30

過左保養都得咩?

TOP

得㗎要上網book左genius bar先

TOP

回復 4# dee30

打左電話上apple,
佢叫我囉去銀城報價先喎,
無你講既野喎.點算呀?

另我想問點解咁易壞,
我都無跌過又從來無囉出街聽既,
好心痛呀!

TOP

本帖最後由 dee30 於 2013-10-4 11:54 編輯

上apple個網 book genius bar( or 用apple store個app都得) 去到就搵天才幫你check in    千其唔好去銀城  排隊都排到傻 我之前黑色個部都無跌無撞過都無啦啦彈句沒有音樂就死咗hdd....

TOP

回復 6# dee30

攪左個 genius ,
4間店間間都話無位,
有一間仲要係深圳,
上得深圳我不如去華強北了,
好似等運到咁辛苦,
唔怪得有保養等如無保養!
都係淘個 hard disk 番黎自己試下算了.

TOP

回復  dee30

攪左個 genius ,
4間店間間都話無位,
有一間仲要係深圳,
上得深圳我不如去華強北了,
好似等 ...
cityhunt 發表於 2013-10-4 14:13



    你試下 drop in ,有時可以有位

TOP

回復 8# aquarius

唔好意思呀, 咩叫 Drop in呀?

TOP

回復  dee30

攪左個 genius ,
4間店間間都話無位,
有一間仲要係深圳,
上得深圳我不如去華強北了,
好似等 ...
cityhunt 發表於 2013-10-4 14:13

如果自己識換緊係自己黎啦
但換機真係冇你諗到咁煩,我上次都係換iphone順手比部ipc佢睇(過保)
都係$948,但重點係,佢話冇貨,所以如果真係去真係打定去問一問
費事白行

TOP