順X 快遞新開大埔門市

開左都唔知 以後發順 X 就正啦


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄,好耐啦。我多數是用它的。

TOP

聽講順X 人工唔錯, 請唔請星期六/日part time.

TOP

師兄,好耐啦。我多數是用它的。
kk97 發表於 2013-8-10 12:49



    我一路都用 EMS 發貨 近排國 EMS 要加收附加費所以睇下其它公司

TOP

順X係咪最貴我就唔知,但只知佢送去我屋企就冇收附加費,其他的要收30個大洋附加費

TOP

順豐係最快穩陣,但上星期收貨時通知我以後往宅地址全加附加費,以前由北京江浙福健買野豪佢34 蚊就送到屋企,宣家一系去門市自取,我試左两轉 dimbuy 集運由東莞到灣仔自取只系 HK$11.00重平左好多.
方法糸揾賣家包邮到東莞個 dimbuy,再返香港只俾 HK#$11.00,同時國內物流派到轉運站公司對公司好快而準,同賣家好多時由無包可講到有包,個地址系東莞,佢地以為係同胞平好多,香港水魚買死都無價講同企硬無贈品-
做左水魚以前唔敢俾差評佢有你地址同電話,好Q煩,用大公司集運地扯,俾差評無有怕、

TOP

順X係咪最貴我就唔知,但只知佢送去我屋企就冇收附加費,其他的要收30個大洋附加費 ...
wyhui5124 發表於 2013-8-10 14:34



    你錯囉, SF已家已經加左18附加費

TOP

而家SF的大陸件即使係自取件都都要寫地址, 以上只係寫佢地門市地址.

TOP

回復 8# jerrychan0610


    上個月買野都冇附加費喎?Anway,就算佢有附加費都可以用佢,因為可以去佢門市攞,行路都唔駛5分鐘(佢太多門市)。

TOP