[操作疑難] Lenovo A820 數問

見到係原生4.2 ROM, 有無ching 刷了, 穩定嗎?
另外這2個ROM包含GOOGLE PLAY & ROOT?
望有師兄解答, 謝謝
http://bbs.ydss.cn/forum.php?mod ... p;extra=#pid9096605
http://bbs.ydss.cn/thread-329643-1-1.html

見到係原生4.2 ROM, 有無ching 刷了, 穩定嗎?
另外這2個ROM包含GOOGLE PLAY & ROOT?
望有師兄解答, 謝謝

...
AsiaOne 發表於 2013-7-30 23:41


使用中,ROM本身含Root,包含Google Play。
如果你本身唔介意佢ROM入面包嘅Apps,刷完就用得。
使用一段時間,未發現有咩大問題,暫時已知嘅問題只係Youtube Apps會Force Close。

TOP

使用中,ROM本身含Root,包含Google Play。
如果你本身唔介意佢ROM入面包嘅Apps,刷完就用得。
使用一段 ...
mdws2002 發表於 2013-7-30 23:55



    請問師兄係用原生或是用包含***風格 ROM ?
謝謝.

TOP

請問師兄係用原生或是用包含***風格 ROM ?
謝謝.
AsiaOne 發表於 2013-7-30 23:59


我兩個都有裝過,自己就用緊用生嗰隻。(ROM版本号:         ydss.cn_JB4.2.2_mxc )
個Friend嗰部就裝咗三星深度美化嗰隻。(ROM版本号:         ydss.cn_JB4.2.2 )
印像中就好似三星深度美化嗰隻新啲。(遲出啲)
同埋三星深度美化有雙啟動器,你可以自由選擇。

TOP

我兩個都有裝過,自己就用緊用生嗰隻。(ROM版本号:         ydss.cn_JB4.2.2_mxc )
個Friend嗰部就裝咗三星深度 ...
mdws2002 發表於 2013-7-31 00:06


謝謝師兄, let's me try.

TOP

使用中,ROM本身含Root,包含Google Play。
如果你本身唔介意佢ROM入面包嘅Apps,刷完就用得。
使用一段 ...
mdws2002 發表於 2013-7-30 23:55



謝謝
另外係刷新ROM前或後雙清?
謝謝

TOP

新ROM前
A820 個4.2 ROM 係第3方架, 不過有4.2玩都算幾好.

TOP

新ROM前
A820 個4.2 ROM 係第3方架, 不過有4.2玩都算幾好.
alfredxp 發表於 2013-7-31 00:24



    謝謝師兄 , 因為本人很喜歡原生ROM.

TOP

謝謝
另外係刷新ROM前或後雙清?
謝謝
AsiaOne 發表於 2013-7-31 00:18


我其實就無乜點理呢樣嘢嘅。
反正刷完用到就算,有問題再入去雙清。

P.S︰嗰兩個ROM刷完係會自動reboot嘅。所以建議你都係刷前先清。

TOP

我其實就無乜點理呢樣嘢嘅。
反正刷完用到就算,有問題再入去雙清。

P.S︰嗰兩個ROM刷完係會自動reboot ...
mdws2002 發表於 2013-7-31 00:39


明白, 謝謝

TOP