[操作疑難] 想用wechat, line, whatsapp, 買邊部好?

近日見到儲值卡上網平左, 想平平地買部可以用wechat, line, check gmail和whatsapp的nokia (最好係直板機). 只用2G上網. wifi, 相機等有冇都得. 本身用開nokia 101, 1280唔支援上網.

本帖最後由 kennonma 於 2013-7-17 10:24 編輯
近日見到儲值卡上網平左, 想平平地買部可以用wechat, line, check gmail和whatsapp的nokia (最好係直板機). ...
dolbysnoopy 發表於 2013-7-17 09:49



    wechat 最少都要 S40 上大6 買210 $559人仔, 或者直板機301,   但雙卡唔知WHATAPP 要點做....



http://wechat.com/zh_TW/download.html

TOP

wechat 最少都要 S40 上大6 買210 $559人仔, 或者直板機301,   但雙卡唔知WHATAPP 要點做....



...
kennonma 發表於 2013-7-17 10:21


大6買知邊度買信得過.. 210係full keyboard. 我諗住買有數字鍵果d直板機, 睇過206但唔support wechat呀..

TOP

姐係qwerty機

TOP

line 有symbian 版

TOP

大6買知邊度買信得過.. 210係full keyboard. 我諗住買有數字鍵果d直板機, 睇過206但唔support wechat呀.. ...
dolbysnoopy 發表於 2013-7-17 13:25



睇下OK唔OK?

    http://sj.zol.com.cn/nokia/206/detail_46531.shtml

http://nokia.zol.com.cn/436/297_4355985.html

TOP

香港唔卖Nokia 210?

TOP

睇下OK唔OK?
kennonma 發表於 2013-7-19 00:44



    206 裝到用唔到,可能要等下個版本先支援

TOP

回復 7# Stevenchun


    210未見過香港有賣啊

TOP

回復 5# Sam_Chung


    有,官網有得下載

TOP