[技術討論] 3.5" 7200转 四兄弟嘅热情, 用 A FAN 嚟镇压

事關果隻被眾CHing插嘅Orico 4 bay, patpat度兩隻细扇實在太嘈, 頂佢唔順就一野抆左, 齋擺3粒鐘溫度即升成咁:

    
    有人講USB 5V 已經可以推到12CM 扇, 試驗結果係, 推唔到A FAN


    A FAN 駁4pin 12V 減速線, 由面板吹入去 成功壓制全體順序讀取中嘅S記2TB, 3TB H記2TB, H記3TB under 41 °C


    溫度紀錄:


    睇嚟可以長期使用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

WOW 升到6X度 好熱呀

TOP

我有個2 bays都好嘈!

TOP

真係好熱.

TOP

回復 1# monsterz

我都有諗過你呢個, 但佢太長會頂隻牛, 所以用左下面呢隻放係兩個5.25位, 有兩隻7200轉3T兄弟夾住一隻WD GREEN 2T


HD長期都有RW, 溫度就3X唔到40左右啦

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP