對asus 同 漢科 失去信之了,部機開唔著,會係咩問題多

年多前砌左部機,用asus p8h67m pro

部機set 左30分鐘唔郁就睡眠,我幾部機都24x7x365日長開,諗住環下保減炭

點之近期部機會一睡不起,完完全全睡死,unplug 電源再開機都完全無反應

塊板pc 喇叭唔識響,最簡單急救既方法就係將部機拆散佢(cpu 除外,因為好煩),再砌多次,開機就會聽到b 一聲(第一次仲以為個喇叭壞左),咁就成功救起部機了,塊板好靚電溶無大肚

試過幾次,囉去漢科整,佢話無問題

返到屋企用在一日又出事,漢科話塊板無問題咁就試下換其他野

cpu 換過2粒,ram 12條 ,全部8g 單條兩隻牌子各半,每次試機都係2條咁試,因8gb ram 跟本無法用

火牛換左3個,其中一個新買,vga 原板用amd 6850 ,不過都unplug 轉用onboard ,插左1隻hdd 試機

全部都有睡死既情況,唔單止睡死,如果power off 耐左就唔可以 on 返

再囉去漢科 整,佢帶我入房試,砌好開機聽到b 一聲正常,我話一睡不起喎,佢話無得咁試,依嫁開到機就正常無問題,我講返拆散再砌過實開到機,我係要解決一睡不起,佢叫我放底7日 check 下

過左7日話無問題無整過,返到黎又係咁,對呢間公司無晒信心費鬼事再去整,以後唔買asus 同漢科代理d 野算,早知買平野,佢呢既價錢夠買2塊

有無人又有相同問題嫁,你地解唔解決到,唔得就送去堆田區算

當進入sleep mode後,通常你點wake up?就咁left click or ?

TOP

仲有你6850卡,當卡 fan full speed行就係唔正常表現,祇有開機果2/3秒先會咁,但冇D板又會過post就降,有D入到Window先降速.但你張一冇畫面就full speed就係唔正常,返代理check.

TOP

我又唔明D人點解咁想比部機訓?

TOP

我新砌左部機, 用asus p8z77-v lx2, 配kingston ddr3 2400 XMP
點知set完2400 XMP之後佢不斷BSOD, 連usb又認唔到, driver又裝唔到
行memtest完全死晒, 之後連行default都唔掂(呢幾樣唔知係咪塊板本身既問題)
到最後換番giga板, 就算行2400 XMP頂唔順佢最多都係行番舊setting+通知, 唔會用都用唔到
之前一直用開giga板, 今次第一次試asus就瀨到咁, 真係失晒信心

TOP

我新砌左部機, 用asus p8z77-v lx2, 配kingston ddr3 2400 XMP
點知set完2400 XMP之後佢不斷BSOD, 連usb又 ...
bobbylwl 發表於 2013-6-29 20:22


唔預你超頻

TOP

回復 6# abc888
佢spec到寫oc 2800
點知2塊板都係吹水lol
不過算啦, 依家行2133穩定就算, 唔想再搞, 搞左成個星期日日都試同拎黎拎去, 好煩
但asus果塊冇理由唔work到usb, 上網同裝driver都有問題掛

TOP

回復  abc888
佢spec到寫oc 2800
點知2塊板都係吹水lol
不過算啦, 依家行2133穩定就算, 唔想再搞, 搞左成 ...
bobbylwl 發表於 2013-6-29 20:34


giga板睇個樣同用料真係好過asus, 但好多板都好貴

TOP

我又唔明D人點解咁想比部機訓?
waiwa1003 發表於 2013-6-29 19:52



    30分鐘閉一次hard disk, 好快玩完......一D都唔環保

TOP

回復 8# abc888


未必
高價板 (~<1500果d)
asus用料明顯係比giga好
低價果d就一定係giga好

TOP