小米2S(16G 香港版)....收到了~!

差電中.........但係跟佢個盒果指示用手指按logo位都係開唔到個後蓋,最後係USB位用"手指甲"...左右手食指向上,向下同時用力,細細力就開左!........無DC係屋影唔到相示範!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

差電中.........但係跟佢個盒果指示用手指按logo位都係開唔到個後蓋,最後係USB位用"手指甲"...左右手食指 ...
int 發表於 2013-4-26 10:57



   台灣有人教過,用母指用力按住後蓋正中間,用食指係usb 開口位 打開(即用同一隻手 c字手勢打開後蓋,壓到個蓋少少微灣就好易打開

TOP

恭喜師兄!
想知佢既通話接收情況,如果OK我都買部玩下

TOP

TOP

等ching  試埋通話質素,睇睇評價如何。

TOP

HSPA+ 上網速度如何?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

差完電.......但係有幾個問題未攪到,無心機試機,衣家上官網度睇睇點算!(本人係新手,無root機和刷rom經驗)

TOP

很不錯,無4G都ok!

TOP