NF-P12 v.s. NF-S12A v.s. WING 12

本帖最後由 98a 於 2013-3-24 19:46 編輯

NF-P12 v.v. NF-S12A v.s. WING 12

For 打排 (CM 120XL) 邊隻好D
For 箱, 邊隻好D

見到尼到咁多 ching 推 WING 12
而小弟又中左貓頭鷹毒
心大心細, 所以問下

如果加塵網會否影響效用
Thanks

WING 12風壓好啲,用嚟打排好啲

TOP

TOP

回復 2# SEED

P12 : 1.68 mmH2O
Wing 12 : 1.925 (mmAq)

唔係好識單位轉換
求解

TOP

回復  SEED

P12 : 1.68 mmH2O
Wing 12 : 1.925 (mmAq)

唔係好識單位轉換
求解
98a 發表於 2013-3-24 22:10



    我睇哩個表,應該係一樣
http://www.104go.com.tw/cata/vacuumpump-02.pdf

TOP

回復 5# SEED

Thanks
遲下買尼玩下先

咁 Case 通風邊把好D??

TOP

本帖最後由 marcolee1314 於 2013-3-25 16:44 編輯

個人認為貓頭鷹會開心D  (超過一半原因係中貓頭鷹毒XD)
比較靜, 成部機最吵係harddisk Q Q

TOP

GT 1850 啦

OFF TOPIC 了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# Sam_Chung

Where to buy?
And how much is it??
Any spec??

(I am not the king of rice)

Thanks

TOP