szechun 當前離線
中級會員
samsonlaw 當前離線
請問香港有冇D平靚正既叉電器賣?? 原裝果D係咪好貴?? ps 唔識淘寶 唔該晒.. ... szechun 發表於 2013-1-23 00:01
TOP
你睇下乜voltage, 是但買個充電就可以. samsonlaw 發表於 2013-1-23 00:14
popup 當前離線
chriso 當前離線