[操作疑難] Acer開倉,部$1388既E1值唔值得去排呢?

14" 雙核,買黎平玩
唔知有冇得排呢?


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

多謝Ching報料!

TOP

咁平正常應該買唔到
正常價的貨呢 ?

反而我關心 630M 640M 有無因為 HD5000 插水

TOP

http://www.acerplus.com.hk/sales2013/index.jsp
舊野唔係特別平,比較新款無價睇.

TOP

舊野唔係特別平,比較新款無價睇.
Nngiht 發表於 2013-1-22 17:12

重點係果度係大學機提貨既地方...
可想而知...D貨點黎應該識估啦

TOP

重點係果度係大學機提貨既地方...
可想而知...D貨點黎應該識估啦
siuchion 發表於 2013-1-22 17:18


極可能又同上次一樣, 又係打手帖.  上次開倉D野賣唔晒, 又要再開倉.  個post 同上次一樣, 開倉前三至四日已經有flyer upload 上黎.  

TOP

抵到爛喎 千幾咁平

TOP

剛想開post
不過又無得睇實價
有冇ching去過可以分享下

TOP

回復 5# siuchion
CHING我是新手唔明,可唔可以講白D..? thanks!

TOP

回復  siuchion
CHING我是新手唔明,可唔可以講白D..? thanks!
kwokhin 發表於 2013-1-22 18:02



    差D瓜

我都新手

TOP