喬芬‧費曼高 當前離線
二次元の自拔できません ... ... ...
Banned
ddb493 當前離線
進階會員
TOP
飛起潛水員 當前離線
中級會員
6990慢過6970 ddb493 發表於 2012-12-10 08:08
狂人日記 當前離線
grxgr 當前離線
monk027 當前離線
昨日入左張ZOTAC 680 4GB代替560ti OC,咁快就被殺 開3D玩豈不是只能設成中效...sosad,看似無crysis ... grxgr 發表於 2012-12-10 11:39
AppleOne 當前離線
其實都幾慘,用咁多錢買張卡,但係唔可以開最高 真係搵笨..... monk027 發表於 2012-12-10 11:47
沒有顯咭殺手,便沒有進步,只能逆思維,呵呵 grxgr 發表於 2012-12-10 11:55
黑道明 當前離線
Moderator
當代既卡應該玩到當代既GAME 好唔MAKE SENSE monk027 發表於 2012-12-10 12:03