本帖最後由 grxgr 於 2012-12-2 20:09 編輯
回復 liyauwai
我都知呢個道理
8系就出,,驚跌得太多
v23a15 發表於 2012-12-2 11:43 
你驚呢樣野,係無謂 - -
你今日唔買,時至Q2,即係你有半年唔洗享用
時至當日,你同樣會為9系推出而煩惱...何必呢
一係你唔想用,想用就唔好諗咁多
我自己而家用緊張560ti OC,其實都有D想換咭,但可惜效能上變化唔會太大,再者若果換,亦唔想在架構沒變化上替換,待明年N記7系推出才考慮,好多巴打都講,顯咭係隔代換好~ |