下年A卡8系推出後,,7850跌價跌到幾多??

下年A卡8系推出後,,7850跌價跌到幾多??

我仲諗緊宜家買5買7850好


跌$100-200冇咩所謂

驚跌得太多,,跌到1000左右

回復 1# v23a15


    早買早享受,遲買平幾舊

TOP

回復 2# liyauwai


我都知呢個道理
8系就出,,驚跌得太多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

參考呢半年6850的售價

TOP

回復 5# da87


    好似出左兩年,至跌到500

TOP

唔急用就等下年啦,諗唔到除左IN條同APPLE之外有咩電子產品唔跌得快

TOP

唔急用就等下年啦,諗唔到除左IN條同APPLE之外有咩電子產品唔跌得快
santo1221 發表於 2012-12-2 16:31



   
i5 750 3年後今日,仲可以賣到當時1半左右價錢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 grxgr 於 2012-12-2 20:09 編輯
回復  liyauwai


我都知呢個道理
8系就出,,驚跌得太多
v23a15 發表於 2012-12-2 11:43


你驚呢樣野,係無謂 - -
你今日唔買,時至Q2,即係你有半年唔洗享用
時至當日,你同樣會為9系推出而煩惱...何必呢
一係你唔想用,想用就唔好諗咁多
我自己而家用緊張560ti OC,其實都有D想換咭,但可惜效能上變化唔會太大,再者若果換,亦唔想在架構沒變化上替換,待明年N記7系推出才考慮,好多巴打都講,顯咭係隔代換好~

TOP