[測試] Nokia Lumia 920 + WP8個人不專業評測 (Finished 3 parts out of 4)

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:13 編輯

當小弟知道Lumia 920喺加拿大有得預訂時,立即就訂左一個 (不過消息收得遲,一訂就排左喺196名)。當知道Lumia 920首發喺加拿大時,小弟高興至極。可惜後來發現第一輪得50部左右,失望的同時唯有死死地氣等大貨到加拿大。最後上星期五知道920到左加拿大,趕在電話公司門店關門前去上台拿機。Lumia 920現時喺加拿大係比一間叫Rogers既carrier獨佔,而我原本用緊另一間電話公司。為左部電話,我不惜轉台轉號碼,全為左盡快離開Apple家族進入Windows Phone 8既大家庭!(好吧其實號碼係可以keep,不過我同Rogers個店員搞掂左個新號碼注冊之後佢先講「啊,可以keep原本個號碼嫁喎,你想唔想搞過?」,懶起黎就冇keep了 )
價錢方面,同Rogers簽3年約部機係$99.99CAD (~$780HKD),然後因為我係新客所以Rogers有$100CAD回饋,最後我部920變相零機價 :devil:。如果唔簽contract單買機既話係$549.99CAD,大約等於$4270HKD,比香港定價平近千元,香港既朋友請節哀… 有師兄提起含稅價格,我加埋相關資料入黎︰稅係12%,所以單機及簽約價連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD。
OS係智能手機既靈魂,所以除左講Lumia 920之外當然重會講WP8,甚至WP8既篇幅會大過Lumia 920既
小弟首次寫長測試文,而且中文程度麻麻 (就係明知中文通識唔掂先走左佬去加拿大讀書)。如果各位師兄覺得小弟既評測有任何不足既話請指教!

為方便整理,我分幾個post黎講依部電話︰
#1 – Intro (本樓)
#2 – 外觀設計
#3 – 軟件界面 (未完)
#4 – 拍攝功能

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-23 15:50 編輯

外觀設計
DSC_0006.jpg
我買既係黑色版 (Rogers只提供黑色版,而我又幾中意),簡約有線條既外型個人十分喜歡。機身大少同Samuel Galaxy S3差唔多,只係方形既角落頭比S3有所突出,所以整體上還是比S3大的。有國外評測話920好難放落褲袋,不過我自己就冇咁既問題,可能係我褲袋大 。頂端同底部都係平面,部機可以完全站立或倒立 (正常使用係唔會咁做既……)。手握感良好,重量雖達185g,不過我自己、同我一齊買920既朋友、重有喺學校試過我部機既同學都話重得黎唔難渣,反而重重既手感更為依部920加添一分堅固既感覺。又不過,試我部機既都係男仔,手比較細比較弱既女仔用920或者真係會略顯吃力!

IMG_3006.JPG
機身右邊由上而下既按鍵分別有音量控制、電源鍵、同埋拍攝快門鍵。音量控制同電源鍵無論用左手定右手都冇難按下既問題。至於拍攝快門鍵,部機上左鎖既話按下一秒左右就會跳入拍攝功能,冇上鎖既話按一下就得,對於經常影相既人非常方便。

IMG_3007.JPG
SIM卡槽同Audio Jack喺機頂。SIM卡槽用支野一插佢就出黎,唔似我以前部iPhone 4S插半日都唔出黎 (當然唔排除小弟手殘既可能性)。成部機既機身上按壓都好結實,就只有頂部按下去會有小小唔實既感覺 (重會ehh ehh聲),暫時未知係我電話個別問題定係其他920都係咁樣。

IMG_3009.JPG
背面鏡頭既放位很好,影相時通常都唔會被隻手block左 (以前用iPhone影相時成日block鏡頭)。依個鏡頭大有來頭,Nokia話有彈弓黎固定佢,降低手抖帶黎既負面效應。不過個人感覺現時個Camera App冇正確咁使用依個鏡頭既優點,下文會詳述。另外圍住鏡頭既玻璃 (應該是玻璃吧…) 好易留指印,唔抹既話唔靚仔 -_-

IMG_3013.JPG
機身正面屏幕極為光滑,開著時畫面完全crisp and clear (不過大家可見,上圖電話係關著的…)。可見玻璃面既四邊都根據機身形狀磨彎左,用手指摸落去十分舒服,比人一種精心製作既感覺!手指摸落去會留小小印,不過冇我部iPhone 4S禁多。屏幕下方由左到右係Back button、Home button、同埋Search button。部機開著時按下果啲按鍵會有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!另外可以見到底部既speakers同micro-usb插頭。(話說,Gundam Seed亂入成功!)


附送920同兩個UBC同窗既Samsung Galaxy S3 + iPhone 5合照 (用小畫家油黑左我contacts既臉)︰
IMG_2990.JPG

TOP

留位

TOP

本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:12 編輯

拍攝功能
小弟影相技巧麻麻,不過有牆/桌比我靠住黎影既話都可以好手定。我自己同一個專業影相既朋友研究過下唔同場景影相既拍攝效果,發現夜拍用全預設設定時影出黎既相麻麻地,後面看圖詳述。預設相機App可調教項目包括Scenes (預設Auto)、ISO (預設Auto)、Exposure Value (預設0)、White Balance (預設Auto)、Aspect Ratio (預設16:9)、Focus Assist Light (預設On)。

先睇睇朋友喺三個唔同場景下影既相三張 (全部圖片可點圖看原圖)

^ (圖1) f/2, 1/399 sec., ISO-100, Exposure bias 0

^ (圖2) f/2, 1/7 sec., ISO-640, Exposure bias 0

^ (圖3) f/2, 1/120 sec., ISO-800, Exposure bias -1.3 (-1 1/3)

圖1可見環境光充足既情況下效果不錯。Exposure唔改,其餘設定Auto既情況下Lumia 920自動設定既光圈同快門速度都冇問題。
圖2可見嚴重Lens flare,圖片影出黎既環境都比真實環境光得太多。
圖3裡面Exposure bias手動改成左-1.3,可見圖片高亮度比較貼近現實,整體感覺好左好多。

然後係我影既比較廢既圖。首先係幾張有文字既圖︰

^ (圖4) f/2, 1/20 sec., ISO-400, Exposure bias -0.7 (-2/3)

^ (圖5) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖6) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias -1

由於光圈開得大,圖4、5中焦點以外既地方比較模糊。不過如果機渣得好啲/光圈細啲既話效果會好啲。如對比圖5、6既話可見在焦點內既地方都極為清晰,而Exposure bias設定上既不同喺依度都冇帶黎太大既quality difference.

然後影下steelseries Sensei個ss logo︰

^ (圖7) f/2, 1/26 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖8) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias -1

圖7 Exposure bias 0既設定下又係入光太多,我試影左好多張都影唔靚個steelseries logo。圖8用低左Exposure效果清晰好多,圖片也貼近我間房既真實燈光效果。個人認為Exposure bias改成-2/3既話效果可能會更好,不過冇再多影。

Realforce 87USD 10th Anniversary Edition 都入黎做做model︰

^ (圖9) f/2, 1/40 sec., ISO-500, Exposure bias 0

^ (圖10) f/2, 1/60 sec., ISO-200, Exposure bias -1

圖10用-1既Exposure bias令圖片明顯過暗,圖9既default exposure bias反而效果更好。

然後有兩張zoom in左既圖片︰

^ (圖11) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖12) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias 0

圖11、12直接可見zoom in 後圖片質素奇差…

總結以上不專業拍攝功能測試,利用預載既Camera App既話拍攝設定要因應場景自己調整一下。如果乜相都用default / auto settings 去影既話,個camera既潛能係未得以好好利用的。上面既圖片中最清晰既應該就係圖6影文字既內容。好中意影相果個朋友 (影圖1-3果個) 認為Lumia 920既camera潛能好大,不過必需要更好既軟件支援先可以更容易發揮佢既性能。

TOP

單機連稅後幾多錢?

TOP

本帖最後由 kamiry 於 2012-11-23 15:48 編輯

thanks & awaiting CHing sharing

TOP

小弟十分期待樓主評測^^
THX

TOP

希望下星期可以成功入手

TOP

2樓已update :)

單機連稅後幾多錢?
boysbehei 發表於 2012-11-23 15:42


1樓有講,單機$549.99CAD,簽三年約$99.99CAD。稅係12%,所以以上兩項連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD

TOP

電話費真係好貴,機平但電話費好貴..真係好貴

TOP