本帖最後由 lyt84265 於 2012-11-10 18:02 編輯
今次係小弟第一次買機械式KEYBOARD
好多野都唔識,有錯各位ching請指出
我試黎試去,都係青軸最啱我,
雖然,我會打fps 而且好多ching 都話青軸唔啱用黎打機, 但係果種感覺真係太正。
本來諗緊leopold 同 quick fire pro ,相差1百,不過睇完實物,
cm storm 呢隻外型明顥靚好多
而且key cap 上既字體都特別, 所以決定帶佢番屋企。

個盒

打開之後

除左個袋,見到主角喇

整張大頭先

KEY CAP 啲字型幾特別

配件

係鍍金USB頭

青軸

燈MODE 1

燈MODE 2 其實重有第3個MODE, 係呼吸

用後感:
整體好好,雖然唔係全個keyboard有橙, 但係對fps玩家己經好夠。
而且同冇燈leopold相比只差100 ,絶對抵買!!
青軸既感覺真係好正,唔係文字可以形容到, 打呢篇開箱文既時候,每一下都係到享受梗。用左黎打一陣bf3,打機方面,青軸對我黎講已經好好, 可能我未用過紅軸,哈哈!! |