[開箱] CM Storm Quick Fire Pro 開箱

本帖最後由 lyt84265 於 2012-11-10 18:02 編輯

今次係小弟第一次買機械式KEYBOARD
好多野都唔識,有錯各位ching請指出
我試黎試去,都係青軸最啱我,
雖然,我會打fps 而且好多ching 都話青軸唔啱用黎打機, 但係果種感覺真係太正。
本來諗緊leopold 同 quick fire pro ,相差1百,不過睇完實物,
cm storm 呢隻外型明顥靚好多
而且key cap 上既字體都特別, 所以決定帶佢番屋企。


個盒


打開之後


除左個袋,見到主角喇


整張大頭先


KEY CAP 啲字型幾特別


配件


係鍍金USB頭


青軸


燈MODE 1


燈MODE 2 其實重有第3個MODE, 係呼吸




用後感:
整體好好,雖然唔係全個keyboard有橙, 但係對fps玩家己經好夠。
而且同冇燈leopold相比只差100 ,絶對抵買!!
青軸既感覺真係好正,唔係文字可以形容到, 打呢篇開箱文既時候,每一下都係到享受梗。用左黎打一陣bf3,打機方面,青軸對我黎講已經好好, 可能我未用過紅軸,哈哈!!

今次係小弟第一次買機械式KEYBOARD
好多野都唔識,有錯各位ching請指出
我試黎試去,都係青軸最啱我,
雖然,我 ...
lyt84265 發表於 2012-11-10 06:01 PM


恭喜師兄買了第一個青軸機械鍵盤~~~慢慢享受吧.....

TOP

今次係小弟第一次買機械式KEYBOARD
好多野都唔識,有錯各位ching請指出
我試黎試去,都係青軸最啱我,
雖然,我 ...
lyt84265 發表於 2012-11-10 18:01


恭喜師兄有新玩具,
呢隻幾錢入手呀??

TOP

恭喜師兄買了第一個青軸機械鍵盤~~~慢慢享受吧.....
森林之王 發表於 2012-11-10 18:06



    哈哈,多謝~

TOP

恭喜師兄有新玩具,
呢隻幾錢入手呀??
jojopooh 發表於 2012-11-10 18:09



$699
好抵~

TOP

$699
好抵~
lyt84265 發表於 2012-11-10 18:15


呢個價錢都算抵玩播,
我都係CM用家

TOP

呢個價錢都算抵玩播,
我都係CM用家
jojopooh 發表於 2012-11-10 18:24



  係呀, 呢個價錢就有燈,雖然得幾粒

TOP

回復 7# lyt84265

雖然我鍾意80%KB,
但師兄呢個真係唔錯!
聽講CM係台灣生產 !
唔知對不對?!

TOP

本帖最後由 lyt84265 於 2012-11-10 18:45 編輯
回復  lyt84265

雖然我鍾意80%KB,
但師兄呢個真係唔錯!
聽講CM係台灣生產 !
唔知對不對?!
...
big_nature 發表於 2012-11-10 18:40


係made in china
不過我覺得間公司既qc>>>生產地

我都有諗過80%既tk 不過青軸未出

TOP

回復 9# lyt84265

真係好抵!
我都係新手,
先玩一D價錢合適先!
偱步漸進先玩高級品!

好似CM隻80%紅/青都會在12月前推出!

TOP