edwardfcy 當前離線
中級會員
stephenttk 當前離線
TOP
sunhikari 當前離線
進階會員
回復 stephenttk 師兄,因此Wifi在隧道及郊外用吾到啊!唯有LTE能幫到我啊! edwardfcy 發表於 2012-11-8 23:50
suclabb 當前離線
回復 sunhikari 但係我部iPHONE5(即IOS6)未JB可以Wifi分享嗎?請指教,謝謝! ... edwardfcy 發表於 2012-11-9 09:01