[操作疑難] [求救]有人知道iPHONE5怎樣用藍芽分享給Android平板上網

如題,因為在未更新為IOS6.01前還可以,但更新後總是連不到線?請問如何解決呢?謝謝!

唔用WIFI?

TOP

回復 2# stephenttk

師兄,因此Wifi在隧道及郊外用吾到啊!唯有LTE能幫到我啊!

TOP

回復  stephenttk

師兄,因此Wifi在隧道及郊外用吾到啊!唯有LTE能幫到我啊!
edwardfcy 發表於 2012-11-8 23:50



    我諗佢指係wifi share lte

TOP

回復 4# sunhikari


    但係我部iPHONE5(即IOS6)未JB可以Wifi分享嗎?請指教,謝謝!

TOP

回復  sunhikari


    但係我部iPHONE5(即IOS6)未JB可以Wifi分享嗎?請指教,謝謝! ...
edwardfcy 發表於 2012-11-9 09:01



  點解無呀? 用熱點嘛

TOP