LG F120k 4G?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我用緊, 1010既4G收到, MON既SPEC.可能舊左D,

玩GAME上網唔LAG, 有兩電, 一座充!

TOP

1010既4G 等唔等於CSL 4G?
我都想入番部平4G機, 係公司tethering 上網.

TOP

1010 = CSL

咁應該123既4G都無問題!

TOP

回復 2# dean
想問一問ching,其實部F120K用咩CPU? 因為我都好有興趣!!

TOP

睇發表日期似係 quadcom 8660
2012 年 5 月後的韓機先係 8960

TOP

係阿虎見到有部LG F120K 4G 話支持到CSL 既4G..
叫價1600 左右,淘穴寶就大約1千人仔...
係個mon 細小小得4" ...
max3306kin 發表於 2012-10-5 15:51



    依部F120K 不建議買, 雖然官方支左4.0又支援1800 LTE,

我之前都買番來用左幾日就放左,原因係佢隻依隻4.3" IPS會比較出現黃班問題,再加上佢粒電去得好快,

如果真係要買,TB唔洗1000人仔就買到,


最後補上黃班圖:

TOP

回復  dean
想問一問ching,其實部F120K用咩CPU? 因為我都好有興趣!!
topppet4 發表於 2012-10-17 01:28



    quadcom MSM8660 1.2GHz

TOP

回復  dean
想問一問ching,其實部F120K用咩CPU? 因為我都好有興趣!!
topppet4 發表於 2012-10-17 01:28

我都唔知用邊隻CPU, 用APPS查, 淨係知架構係armv7 processor rev 2

TOP

依部F120K 不建議買, 雖然官方支左4.0又支援1800 LTE,

我之前都買番來用左幾日就放左,原因係佢隻依 ...
billy555 發表於 2012-10-17 13:35
黃斑係指白色底時四邊有黃色? 頭先用APPS試, 係四邊有黃, 但其餘都OK, 可能平日比較少用全白芒睇野,

至於電就我覺得好OK, 可能之前用部HTC EVO 3D太過超級食電, 所以呢部機覺得好OK,

平時待機大概一小時用2%, 之前部HTC一小時用4-5%

TOP