換唔換得過呢

我考慮緊換One X 定One XL   好呢!

求意見!

睇你需要啦! 如果你要打機我建議你換One X
你要上網就換One XL

真係睇你需要嘅係啲咩 !

TOP

我想要打機多啲不過我唔係幾明白你講咩 何唔何以詳細啲

TOP

因為 One x 係行4核嘅打機一定暢順過 One XL 嘅雙核
至於上網方便因為One XL 支援4G LTE 技術 上網嘅Speed 會比平時用緊嘅3.75G 為快!

TOP

聽朋友講One X 部相機幾勁架WO  有800萬像素

TOP

回復 3# h!m


    或者咁講, 兩者都是4.7 720P MON, 但ONE X有TEGRA 3 QUAD CORE (4核)
但XL只擁有 DUAL CORE (雙核)
雖然唔可以以核數去比較兩部機既優缺點, 但如果照睇數據ONE X打機會較好

TOP

係呀 配f2.0 大光圈呀MA E家佢仲有個網上活動

影完相有機殼 一星期有30個得獎者!

TOP

回復 5# h!m


    唔可以咁睇, 而家市面上好多機都係800萬, 要睇佢 software tune 成點 實際質素先得
好似米1咁, 雖然800萬, 但tune得唔好都係廢

TOP

回復 6# 羊仔


我就係5上5落咁都唔知邊部好

TOP

回復 9# h!m


    XL 無咩點留意到, ONE X就有睇過下
如果你買部機返黎都係prefer玩GAME, 咁ONE X會好D ! 畢竟都係a9 quad core

TOP