lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
別問我是誰 當前離線
進階會員
要平個d lastphoenix 發表於 2012-9-22 23:49
TOP
Beats 當前離線
初級會員
地圖中 終止牌果檔 應該最多最平 去到攞部機比佢睇 問老細有冇你果款套 ... 別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:02
thx 那裡以前都同人買過其他殼 lastphoenix 發表於 2012-9-23 00:08
想平既 就一定係鴨記 別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:09
你用緊mx? lastphoenix 發表於 2012-9-23 00:10
唔係 我只係無聊多口答句 別問我是誰 發表於 2012-9-23 00:14
sliverlife 當前離線
中級會員