本帖最後由 mine247 於 2012-7-24 12:09 編輯
第一次post開箱文,請大家多多見諒
亦都係第一次捧inno3d場~
正面(設計得唔錯)

側面

背面

側面連代理貼紙

一個黑黑的box(auto focus唔work@@)

開箱!

配件(driver碟,dvi轉vga,2 4-pin轉6pin,六角匙?)

真卡出場!

拎出黎~

拆開~~真係好長長長~~~~~~~~~~~

上機lu~線有d亂唔好見怪~

另外,小弟唔多識拆散熱器,加上錢又唔多,所以冇拆散熱器圖~
加上小小跑分資料:
3dmark11@stock clock
E12898

P9258

X3190

加上furmark溫度

開箱文結束~
評語:inno3d gtx670 gamepack真係唔錯,最欣賞佢散熱好,效能亦好好,真係好值得! |