computerzone 當前離線
初級會員
antonycc 當前離線
中級會員
我部09年 換左ssd 但我冇osx cd 我有咩方法可以直接裝新oxs 落去?????(我想裝osx 10.7.x) 去apple 有冇得 ... computerzone 發表於 2012-7-10 00:01
TOP
Harley-Davidson 當前離線