無得撈啦誠信破產

Razr 自上星期收到訊息會黎緊一星期會有 ics ota, 到今時分日都無得 ota, 原來所謂 ota, 就只有網上流傳一個不明來歷嘅 zip 檔, 無得撈啦, 上年話今年二月有ics, 幾乎所有比你早出嘅高檔機都轉 ics, 你真係羞家.

blacklist moto

TOP

可能分批更新,未到你嗰批啫
btw,Moto不嬲都冇乜誠信

TOP

自己刷機應該是常識吧

TOP

Moto sucks, *** is King

TOP

Moto sucks, *** is King
InterSonic 發表於 2012-7-9 09:15

Have you ever heard about "Samsuck"?
Google Nexus should be the best

TOP

點解孤兒仔認番老豆都仲得唔到父愛...

TOP

有無人開始左先? ota通常分批出, 咁q多機, 一般server邊頂得順, upgrade file可能又大.

TOP

回復 5# InterSonic
***king條毛,我部轆到今日都未收到update

TOP

[抽水]
*** g nexus 作為親生仔
出4.1先黎update 4.0.4咪仲羞家

TOP