淘寶集運一問!

請問大家用邊間集運?
因為淘寶賣平板D人都唔肯寄香港,現在要找集運!

你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~

TOP

你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~ ...
nnd 發表於 2012-7-2 10:59


順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他!

TOP

順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他!
indyyeung 發表於 2012-7-2 11:16

好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~
我部平板就係用順風寄過黎...

TOP

好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~
我部平板就係用順風寄過黎... ...
nnd 發表於 2012-7-2 11:24


Thx!

TOP

順豐寄得的 我買過部 酷比魔方由廣州來香港 $48 在7仔取免附加費(現時在7仔取要加 $10 ><)

TOP

點會唔肯寄??

如果唔肯寄,我用開依間。
http://cheaptaobao.blogspot.hk/2012/01/shipping.html

TOP

我用 dimbuy

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

順豐寄得的, 我剛剛今日收到部 onda, 由廣州來香港 , 在7仔取要附加費 hk$10 >_
1號閒人 發表於 2012-7-9 18:37

幾多日到?

TOP