indyyeung 當前離線
中級會員
nnd 當前離線
TOP
你同佢講,叫佢用順風運費到付佢就肯, 順風真係快靚正! 但送上門要30大元附加費~ ... nnd 發表於 2012-7-2 10:59
順風可以寄電子? 之前買過D電子野順風都唔肯寄,要轉用其他! indyyeung 發表於 2012-7-2 11:16
好似唔可以寄有外置電池既電子產品, 平板係內置電池的~ 我部平板就係用順風寄過黎... ... nnd 發表於 2012-7-2 11:24
ywringo 當前離線
亞伯
hkstandard 當前離線
初級會員
豆豆與我 當前離線
1號閒人 當前離線
Banned
順豐寄得的, 我剛剛今日收到部 onda, 由廣州來香港 , 在7仔取要附加費 hk$10 >_ 1號閒人 發表於 2012-7-9 18:37