硬盤散熱器

其實有冇用呢?邊隻好?
謝謝!

hdd 工作時發熱唔大,有把風扇吹下就OK

TOP

我都在找高質價平的硬盤散熱!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

hdd真係唔多熱喎
機箱前置風扇吹住已經好夠

TOP

回復 1# Mandom

一般 3"25 硬碟散熱器多數係一隻(或兩隻)薄風扇可以裝在硬碟底部, 效用係幫硬碟吹風降溫
不過, 現今絕大部份市售塔式機箱都已經有前置風扇, 可以同時吹硬碟位置
而且硬碟散熱器(風扇)有震盪, 震盪對硬碟無益
個人經驗係搞好機箱內空氣流通最實際

參考過 google 份 report 既話, 硬碟運行時溫度偏低或偏高都會令硬碟損壞率加大
硬碟存活率運行時最優良溫度範圍在 32°C - 45°C 之間

而一般硬碟官方認可運行溫度最高是 60°C(例如 WD Caviar Blue)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  Mandom

一般 3"25 硬碟散熱器多數係一隻(或兩隻)薄風扇可以裝在硬碟底部, 效用係幫硬碟吹風降溫
不 ...
mpegdecoder 發表於 2012-6-16 18:03



    Thanks

TOP

裝返把前置風扇就ok

TOP

最好就唔加,會搞到harddisk震,仲易壞.....

TOP