我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
TOP
kklaw286 當前離線
長老會員
f345 當前離線
中級會員
650D嘅機能已拍得住中階機,, 去馬啦 kklaw286 發表於 2012-6-9 10:53
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
錄影應該好吸引 650D最吸引既LV對焦有好大進步同埋高iso似乎非常可用 其餘應該冇太大分別 ... neneaee 發表於 2012-6-9 12:02
有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既.... 我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:15