死啦...650D 好吸引呀...但又唔捨得佢地 #237 加左相

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-12 13:38 編輯

佢加枝新鏡拍片有AF 唔會有聲 仲要有我最愛既TOUCH MON

值唔值得入手呢?

不過如果轉會玩CANON 有咩鏡要買ga??

nex7 同a57 都好似唔夠依部吸引咁...

其實我冇咩要求...得2個...

1080p 唔係i
同有個3.5MM/2.5MM 插外置咪既孔就夠


又買左d新野玩 打算拍制服誘惑
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

值, 唔值, 值, 唔值, 值, 唔值, 值, 唔值, ... 值, 唔值, 值, 唔值,  ..... 值, 唔值... 值, 唔值

TOP

650D嘅機能已拍得住中階機,,
去馬啦

TOP

TOP

650D嘅機能已拍得住中階機,,
去馬啦
kklaw286 發表於 2012-6-9 10:53


死喇, 十五十六, 去馬, 唔去嗎 ... 去馬, 唔去馬 ... 去馬, 唔去馬 ,, 去, 唔去, .......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

錄影應該好吸引
650D最吸引既LV對焦有好大進步同埋高iso似乎非常可用
其餘應該冇太大分別 ...
neneaee 發表於 2012-6-9 12:02


咪又係果粒 18M sensor 不過多左 multi-shot mode

TOP

有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....

TOP

有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:15



    L鏡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP