[開箱] [簡易開箱]TAOBAO買來的3D MON - ASUS VG23AH

本帖最後由 alanwong912 於 2012-5-4 13:38 編輯

由於想玩3D
但又想試下IPS
市面上好似唔多 又貴
最後決定做烈士去TAOBAO買MON
叫個老板死都同我CHECK到0死點先好送過來
5月1 發貨 今日就到
唔講咁多 去相


個包裝 十分普通

開箱!

底座

圖片




真係0光0死十分開心 初頭仲好擔心會出事

3D 效果方面都唔錯(主要睇片源)
有個一鍵3D既按鍵 不過只係有景深 3D 效果唔係太好

最大問題係冇跟SOFTWARE 要自己上網下載個TRIDEF 3D 先可以玩3D GAME  
試玩左BF2 同 BF3
效果十分十分之好
BF2個準心會十分之唔準
BF3 只係得單一準心 而3D 效果大家差唔多

總結:
1. 呢隻mon冇跟 tridef 3d, 所以要自己下載
2. 個升降架都值幾舊
3. 感覺像素唔夠幼細 可能係3D mon既技術關係 <-- 希望其他用緊3d mon 既ching 俾意見
4. D色水明顯比TN好好多
5. 的確廣角左, 但作用唔大
6. 3D效果十分之好, 特別係用TRIDEF 3D 睇3D 相片/專用影片
7. 外型比較普通 而已亦唔係十分薄
8. 右下角按鍵比較實
9. 有一鍵轉3D, 方便 不過效果普通
10. 市面上好似唔多3D 片可以試 希望有CHING可以介紹下
11. 價錢太約$2600 左右, 同市面上既TN MON 所差冇幾  不過係新MODE 加上係IPS 面板
12. 個MON電源香港用唔到  預左
13. 唔跟HDMI 線. 所以想玩真3D 要另外買

淘寶買電視咁夠彊
過關果陣洗唔洗打稅?

TOP

回復 2# flamini


    其實係MON 黎
我見有唔少CHING都去TAOBAO買. 有冇打稅真係唔知

TOP

c 兄可否 PM 邊間? 價錢?

TOP

行貨幾時有

TOP

對Taobao bid 呢類野冇乜信心

TOP

ASUS 香港無得買咩???
反而TB先有得買。咁奇怪

TOP

幾錢啊, 師兄??

TOP

如果包埋冇點 其實都唔平 加埋運 2600-2700 一定走唔甩
完美屏好感動 因為正常都唔100% 包 就算加錢都唔包

TOP

回復 6# mousetang123


    本身我都想上華強北 因為香港真係未有

TOP