tommychow0811 當前離線
Moderator
偉偉偉 當前離線
進階會員
TOP
回復 tommychow0811 你部3G買左幾錢?我都有一部想出售!! Bigboss今天內部升級我都用唔到,大家情況一樣! ... 偉偉偉 發表於 2012-3-31 16:08
docomo 當前離線
Banned
回復 tommychow0811 先達買嗎?有可能是番新機之前聽聞外國水貨版,但這款手機停產好耐!!早講嘛我果 ... 偉偉偉 發表於 2012-3-31 23:57
回復 tommychow0811 應該不是ZP吧.是什麼 英文區? 偉偉偉 發表於 2012-4-1 11:34
回復 tommychow0811 嗯,3G上4.2 其實都幾慢,不過唔上4.2有好多APP都安唔到,我部3G都做左後備機都好耐!!: ... 偉偉偉 發表於 2012-4-1 11:41