[Win8 CP] MS 自廢武功 - 功功能表 15年功力一朝喪

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-6 10:35 編輯

這不是我們認識的 Windows了

Start 23:01 End 23:19
x64 , VM 8.1 ~18Min Setup

1.jpg (21.8 KB)

1.jpg

QQ截图20120229230253.jpg (54.68 KB)

QQ截图20120229230253.jpg

QQ截图20120229230301.jpg (38.89 KB)

QQ截图20120229230301.jpg

QQ截图20120229230310.jpg (25.16 KB)

QQ截图20120229230310.jpg

QQ截图20120229230357.jpg (68.59 KB)

QQ截图20120229230357.jpg

QQ截图20120229230408.jpg (115.91 KB)

QQ截图20120229230408.jpg

QQ截图20120229230415.jpg (80.85 KB)

QQ截图20120229230415.jpg

QQ截图20120229230424.jpg (64.96 KB)

QQ截图20120229230424.jpg

QQ截图20120229230431.jpg (58.01 KB)

QQ截图20120229230431.jpg

QQ截图20120229230431.jpg (21.89 KB)

QQ截图20120229230431.jpg

QQ截图20120229231046.jpg (27.56 KB)

QQ截图20120229231046.jpg

QQ截图20120229231150.jpg (27.42 KB)

QQ截图20120229231150.jpg

QQ截图20120229231450.jpg (24.66 KB)

QQ截图20120229231450.jpg

QQ截图20120229231510.jpg (45.87 KB)

QQ截图20120229231510.jpg

QQ截图20120229231528.jpg (86.8 KB)

QQ截图20120229231528.jpg

QQ截图20120229231535.jpg (49.65 KB)

QQ截图20120229231535.jpg

QQ截图20120229231540.jpg (76.37 KB)

QQ截图20120229231540.jpg

QQ截图20120229231548.jpg (80 KB)

QQ截图20120229231548.jpg

QQ截图20120229231553.jpg (64.84 KB)

QQ截图20120229231553.jpg

QQ截图20120229231601.jpg (74.19 KB)

QQ截图20120229231601.jpg

QQ截图20120229231619.jpg (25.29 KB)

QQ截图20120229231619.jpg

QQ截图20120229231704.jpg (26.73 KB)

QQ截图20120229231704.jpg

QQ截图20120229231746.jpg (30.92 KB)

QQ截图20120229231746.jpg

QQ截图20120229231903.jpg (110.26 KB)

QQ截图20120229231903.jpg

QQ截图20120229232032.jpg (47 KB)

QQ截图20120229232032.jpg

QQ截图20120229232422.jpg (56.25 KB)

QQ截图20120229232422.jpg

QQ截图20120229232433.jpg (56.97 KB)

QQ截图20120229232433.jpg

QQ截图20120229233827.jpg (65.18 KB)

QQ截图20120229233827.jpg

QQ截图20120229233833.jpg (75.42 KB)

QQ截图20120229233833.jpg

QQ截图20120229234851.jpg (83.97 KB)

QQ截图20120229234851.jpg

除左個logo變左條魚之外
其他界面同Developer Preview相同

TOP

除左個logo變左條魚之外
其他界面同Developer Preview相同
KinChungE 發表於 2012-2-29 23:15


後面有D吾同

TOP

殘體版,至黑我憎,有無繁體版?

TOP

殘體版,至黑我憎,有無繁體版?
LoBo 發表於 2012-2-29 23:25



    無

TOP

用Windows 8 真係好似新人學用電腦
沒開始功能表....
有 D Windows 沒得 X......

TOP

條魚幾靚呀, 夠簡單, 起碼好過Windows 7過條先啦~
依家改咗入key 先, 然後先簡裝系邊??

TOP

有eng

TOP

都係唔裝了,見到都唔開胃

TOP

都係唔裝了,見到都唔開胃
seaangel 發表於 2012-2-29 23:34

見到都唔開胃+1

不過我用下先......

TOP