本帖最後由 kirafung 於 2012-2-15 02:19 編輯
剛註冊了帳戶但發帖不能,所以借了男友帳戶發帖一下XD
首先講一下,小妹係完全唔識影相,我連乜野係AV,TV,P MODE果D都唔知也唔識幾時用...
我貼相相上黎係想同大家交流下,同想俾大家睇G1X 傻瓜MODE的相的...其他MODE因為我唔識用..>m<
希望大家可以多多指教~=D
我尋日去左上水鐳射買左等左好耐的G1X,佢開價$5980包副電,相機套,腳架,淨機就減一百,但我話我係網上見到淨機$5660,佢就話跟粒副電俾我$5700
我係未出G12之前已經想買部比較叻叻的機,但因為G12無全高清,所以我再等~
結果,我對G1X的"微距不能"好失望,因為G12起碼叫影到微距,但G1X係完全影唔到...但因為我除左08年新年係日本買的CANON DC仔用到而家就無其他專業少少既相機
也因為我唔識用單反換鏡的相鏡,所以就算其他牌子出左D半專業的換鏡相機我都無買...
我買G1X的原因主要係想黎緊3,4月帶佢去日本影相,影櫻花的,希望而家可以熟習下先=]
暫時我想影近野好似化妝品,眼影啊,胭脂果D就要用IPHONE4先,我想買部S100用黎影微距,唔知師兄姊們有冇影微距好靚同方便,最緊要傻瓜MODE就OK的DC仔介紹呢?
今日起身時影左幾張貓貓的相~都係auto的~而且貓貓郁唔停啊~影得唔好唔好見怪啊...>w<
謝謝~^o^(心)







以下是晚上的室內黃燈亂拍
對焦了個MON,所以顯得四周特別黃??

沒有對著個MON再亂拍

這張是用G1X隨影貓貓

這張換了CANON DC仔拍,因為不夠光所以對焦不好??
 |