Synology 又出左新野

http://www.mobile01.com/topicdet ... 4&last=33451163

一定好貴~~~

TOP

NT$30,000 (~HK$8,000)

TOP

NT$30,000 (~HK$8,000)
99853147 發表於 2012-2-5 11:53


如果 HK 都係賣呢個價就真係好抵

TOP

係~~早排買左隻1511+都要7.3K

TOP

我好想買呀,四處問都話未有消息,唔知幾時有價錢同有得訂。

TOP

好闊...
如果唔過10k 我會入...
放隻DS712+ 補差價入 DS1812+ 抵過買 DX510...
起碼拖少隻牛先...

TOP

好闊...
如果唔過10k 我會入...
放隻DS712+ 補差價入 DS1812+ 抵過買 DX510...
起碼拖少隻牛先... ...
wongja 發表於 2012-2-5 21:44



    如果1812+香港好像台灣賣29,999台幣 = 7,891.58398 港幣. 咁就買得過.都是貴1511+少少..但用新U+多左3個Bay

TOP

http://www.youtube.com/watch?v=ePNql-WkUmU

除左部機有點闊,卻又看來好像放不下兩部DX510於頂方的問題之外,
還有的是8bay的設計,如果行RAID5的話,超過一隻碟死的機會也很高;
行RAID6會比較安全,但是容量變相得番約六隻~
還有要一次過買齊8隻HDD的煩惱~

TOP

8bay看來synology看好公司market!

TOP