睇左好耐, 7 plus 定 7.7, 好煩呀 (>﹏<)

睇左好耐, 7 plus 定 7.7, 好煩呀 (>﹏<)

睇自己荷包做人

TOP

佢地身價幾多?

TOP

睇你想要咩u同mon

TOP

個人覺得邊舊電頂得最耐就買邊塊

TOP

遲啲先買囉, 反正都係買玩具, 點解要suffer?

TOP

唔急既等下.我會買7.7 要放都易放d 輕D大D 快D 個MON好D
仲要D電用得耐D

TOP

唔明啲人點解出咗7.7仍然會選擇7.0+?7.7級數完全高一班。買7.0+咁不如買舊個部P1000?仲平。冇錢唔夠錢另計。依家買1024*600唔洗買Samsung囉。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

對我黎講,的確是電行先。第二就是打字。7吋打英文、中文都是一流,所以鎖定7吋。自己試下就知。

TOP