[開箱] 諾基亞旗艦機終揭開面紗 Lumia 900亮相CES

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Titan II 都改用16MP f2.6 相機,Nokia 900 用番N8個隻相機就好

TOP

CPU 無快到
RAM 無多到
STORAGE 無大到
MAIN CAMERA 無改到
MON RESOLUTION 無多到

好處係800用家唔係太大誘因要換機囉......

TOP

HTC Titan II is better la .

TOP

回復 4# nick6c

Nokia 勝在多獨佔app嘛,
HTC硬體比較吸引。

TOP

本帖最後由 bbp082674 於 2012-1-10 13:08 編輯

CPU單核變雙核... 一定又順唔少
MON大左...又有前置CAM, 支援4G
粒電又大左

唔錯...不過唔知幾錢呢
如果個MON再大D會更好

TOP

我都唔明 Nokia 点解唔繼續用 N8 個鏡頭落新機度...

TOP

回復 6# bbp082674


    唔係1.4單核咩?

TOP

回復  bbp082674


    唔係1.4單核咩?
3x3eyesso 發表於 2012-1-10 14:08


你有冇睇我地HKEPC頭頁 lumia 900頁野??
http://www.hkepc.com/7411
佢寫住1.4GHz 雙核心處理器 我應該冇睇錯掛

TOP

回復 9# bbp082674


    EPC錯到離晒譜.
同咪800個鏡頭好似唔係F2.2f光圈?
900依家改左用F2.2

TOP