[測試] 原來先前挑出來的ram可以DDR3-2400 CL9-11-11

本帖最後由 leotonch 於 2012-1-2 01:11 編輯

先前玩完32G(8x4g) 2133CL9-10-10 1.45v http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1723157
而家玩下2400 cl9,這些是好周期中的50條挑出來的,不要以為市面上一買就可以低電行到,廢話少講啦,去圖

先前玩完32G(8x4g) 2133CL9-10-10 1.45v
而家玩下2400 cl9,廢話少講啦,去圖
leotonch 發表於 2012-1-2 01:01 AM



    voltage?

TOP

voltage?
sunny7day 發表於 2012-1-2 01:08


每條不用1.65v
4條一齊行唔點都要1.67v in bios 不過實際電都只是1.66v可能我的bios未識tune好,現時全都是auto

TOP

X79 or amd?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 5# tochi

不是所有巿面上的1333可上2400的,現在CORSAIR & GSKILL 的4通道都開始用3星chips,所以在市面1333可以上上2133同2400的有幾多,大家好大可能玩下lucky draw啦

TOP

周期1128 3星chips是最好的,好多條都上到2400CL9, 1.42v 2133 CL9-10-10 @2600K

TOP

再燒1000% 3.8hrs 改1T同TFRC為168

TOP

ching你D金條係吳係本地貨呀?

TOP

ching
change 3960 already?

TOP