[測試] windows phone 終於台起頭

手機界終於三國鼎立喇~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

nokia在香港做了咁多promote 電視,車站,交通工具上 但成果不成正比
我覺得香港人已經中I毒得太深 問我d fd知唔知邊部nokia lumia 佢一點印象都冇
佢地個印象就係window phone好慢個喎..... 我就同佢講 你咪睇下究竟慢唔慢囉
佢地就話 咁得閒真係要去專門店試試先得

TOP

回復 3# manhoi

重點係我覺得香港MS真係唔知係度做乜野,
都唔配合下NOKIA做宣傳,
NOKIA宣傳手機,
你MS都要配合宣傳咪你個系統架,依家仲有好多人認為WP係WM
所以MS應付好大責任.

TOP

回復 4# 傲卍風


    Agree with u

TOP

回復 4# 傲卍風

其實ms都講左好多次 wp =/= wm

但d雜誌。i毒。 i fun。 a fun 等勁話佢慢。
過去用wm什麼什麼等

d人都唔會理wp改變了幾多

難度每次出更新wp. 每次都要宣傳wp不等於wm

TOP

回復 6# boysbehei


    佢有講過,但重點係佢冇做過宣傳活動.係戶外等地方既宣傳幾乎係0

TOP

其實nokia個廣告係整得幾型仔
但係一般香港人都唔會特登去睇呢d廣告 只係見到幾個格仔郁黎郁去 之後就skip左唔睇
所以我覺得佢寧願好似陳豪個pccw廣告咁樣 清楚易明又唔係高成本

不過正如上面話齋 m$都唔肯推廣多d佢個os有幾強大 搞到個個都係話wp好慢

TOP

um, 暫時唔覺0係街好多人用wp7 0既電話

TOP

um, 暫時唔覺0係街好多人用wp7 0既電話
initials 發表於 2011-12-14 17:50

唔知係咪我放工放得遲 我搭mtr時 我已特登四周圍望 未見過一個人用
雖然係咁 但係我就見到好多人用iphone喪fb同whatsapps...

但係有樣野我又開心又傷心 就係二手市場唔係好多人放 即係證明d人仲接受到部機 但係慘就慘在我冇二手機買

TOP