本帖最後由 jamesting 於 2011-11-28 12:35 編輯
晚上約 八點左右齊人就係頭出發
先搭巴士到元朗,再轉 B1 去落馬洲
行過關就係,先係落馬洲醫肚
再搭深圳地鉄 龙华线 福田口岸站 到 市民中心站 转乖 蛇口线 新秀方向 到 湖贝站 下车
湖贝站係东门南路,向西路果度,我就係去開果度既"新美姿泵骨,果頭其實都有好多野食
其實如果過關直接去華強,其實都係同一個方法搭車,係新站 华强北站 落車就 得
第二朝一早起身就搭返深圳地鉄 蛇口线 赤湾方向 到 华强北站 下车 A出口
落車一出站就係華強
今次主要係搵

不過就比我發現到 novo 8 ad 都只係 人仔 990
所以就買左 novo 8 |