[教學] 今晚......上深圳.....(行程報道)

本帖最後由 jamesting 於 2011-11-28 12:35 編輯

晚上約 八點左右齊人就係頭出發
先搭巴士到元朗,再轉 B1 去落馬洲
行過關就係,先係落馬洲醫肚
再搭深圳地鉄 龙华线 福田口岸站 到 市民中心站 转乖 蛇口线 新秀方向 到 湖贝站 下车
湖贝站係东门南路,向西路果度,我就係去開果度既"新美姿泵骨,果頭其實都有好多野食
其實如果過關直接去華強,其實都係同一個方法搭車,係新站 华强北站 落車就 得


第二朝一早起身就搭返深圳地鉄 蛇口线 赤湾方向 到 华强北站 下车 A出口
落車一出站就係華強

今次主要係搵

不過就比我發現到 novo 8 ad 都只係 人仔 990
所以就買左 novo 8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

夜晚上深圳教學.....  

TOP

回復 3# funfunhk

返,行程返黎再補返
我依家通常星期六晚上,因為星期日先上,去到都中午,小左好多時間行

TOP

回復 1# jamesting


    食飯泵骨瞓教冇樣arm我

因為我係一隻怕吱及減肥中的貓頭鷹

TOP

回復 4# jamesting


    你去廣州定深圳?

TOP

回復  jamesting


    食飯泵骨瞓教冇樣arm我

因為我係一隻怕吱及減肥中的貓頭鷹 ...
Offer 發表於 2011-11-26 11:37


me too... 泵人就得!

TOP

回復  funfunhk

返,行程返黎再補返
我依家通常星期六晚上,因為星期日先上,去到都中午,小左好多時間行 ...
jamesting 發表於 2011-11-26 11:36


我平時一至六上去多D,因為冇甘多人,BTW如果吾係今日團購出貨同埋二奶入門我都上左去啦

TOP

回復 6# Offer

今次上深圳,如果上广州,要星期五出發

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP