車震......

部車呢排著車有點困難,主要係正常溫度後要扭多幾下先著,但冷車著車好正常一扭就著,同埋感覺上車頭比較震左
已試過洗天風但無改善
04Gd3

解決方法:   換2012 VITO

TOP

Oxygen sensor?

TOP

回復 3# Mugen_C


應該唔關事喎.. 我架錢七一鐽車果陣 O2 sensor 冇作用架喎.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

分火?火咀?

TOP

同我之前架BJ完全一樣~都係呢個壞左 , 你現在停燈位時~會吾會低個700轉之後想死火想死火?
之後又自 ...
wai209205 發表於 2011-11-15 14:19



    一般想死火問題只係著車頭5分鐘有,行順左無

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# wai209205

噠車問題我都係會諗左呢part先,比較common~

TOP

換左電油格未?

TOP