HKBN 出了新續約plan

本帖最後由 leewe 於 2011-11-12 16:15 編輯

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

HKBB有冇搞錯,
罰金應以低者為公平!
如果剩下2個月要搬屋!
應該畀番剩下的2個月 月費!
要收$990,佢有冇良知呀!

所以唔用呢間!
奸人公司!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊間唔係較高者為準??????拎出黎講好喎.
7G 發表於 2011-11-12 16:15



    PXXW.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊間唔係較高者為準??????拎出黎講好喎.
7G 發表於 2011-11-12 16:15


有師兄代答左!
P記只係補番剩下的月費!
唔會剩下一個月都要補$990!

TOP

回復 5# 『魂』

搬屋就煩D!
留落下手就唔知發生乜事!
P記Net one好似有得免費搬遷一次!
如果唔係Netone 好似要$500!

TOP

我仲有兩個月..唔知等唔等到呢個 plan 呢... 拎隻router 心理上又低D...
(以家收到係 $109+$100商場禮劵)

TOP

回復 1# leewe


    ching $105 係bb100?

TOP

$105 is quite okay!
They offer me $137, 24 months BB100 plan ...

TOP